Rubriky
Web

Pojmy, které musíme znát, když chcete stavět web!

Udělat si svépomocí vlastní web je v této době nejen nemožné, ale poměrně snadné. Každý z nás si může snadno a rychle vytvořit vlastní web a není nutné do toho investovat příliš mnoho peněz. Ovšem pokud už se do toho dáte, měli byste znát alespoň dále některé výrazy, abyste věděli, o čem je řeč, a že není web jen o tom, že na něj něco napíšete.
https webová stránka
·         Doména
Toto slovo je zkratkou celého spojení doménové jméno. Toto jméno značí unikátní adresu na internetu a díky němu ve vyhledávači naleznete právě požadovanou adresu, respektive stránku. Doména tvoří také část emailové adresy, konkrétně tu část za zavináčem.
 
·         Webhosting
Pokud se řekne tento výraz, měli byste vědět, že pokud se rozhodnete pro vlastní webové stránky, budete také potřebovat pronajmout prostor právě pro váš web. Na cizím serveru budete muset poskytovateli webového prostoru dost pravděpodobně za tento prostor platit. Díky tomu však můžete pověsit svoje stránky na internet, aniž byste museli vlastní server vlastnit.
Samozřejmě existuje i volně nabízený freehosting, kde ovšem nebývají zaručeny funkčnosti či technická podpora. Dost často také pak musíte počítat s tím, že budou na vašich stránkách umístěné různé varianty reklam.
počítačový kód
·         Webové adresy (URL)
Zkratka URL je výsledek anglického názvu Uniform Resource Locator.  Adresa pak přesně identifikuje dokumenty na internetu. V každé adrese byste pak našli adresu serveru, která se skládá z domény nejvyššího řádu (například cz či com), domény druhé úrovně a samozřejmě tedy domény třetí úrovně (www). Tyto části adresy jsou odděleny tečkou. URL dále má v sobě zanesenou cestu ke stránce v rámci skupiny adresářů, které se oddělují lomítky.
·         HTTP(S)
HTTP je internetový protokol, který zajišťuje přenos webových stránek. HTTPS je jeho šifrovanou variantou. Takový protokol chrání přístup k webovému serveru tím, že šifruje přenášenou komunikaci algoritmem SSL nebo TSL. To je nejdůležitější při přenášení citlivých informací, jako je třeba číslo kreditní karty a podobně.
 wordpress pozadí
Výrazů, které dále budete potřebovat je ještě mnohem víc, ale abyste si uměli představit, co všechno musí fungovat, aby vůbec vaše internetové stránky mohly někde viset, bude vám pro začátek jistě přehled těchto čtyř nejdůležitějších výrazů stačit.
 

Rubriky
Web

O nás: příběh, kterým se prodáte

V dnešní době chce velmi málo lidí pracovat s někým, o kom neví vůbec nic. Tento princip ale funguje nejen z pohledu spolupráce, ale také z pohledu čtenáře. Když uživatele obsahem zaujmete, tak zaručeně bude chtít vědět, kdo jste a na čem dalším pracujete. Informace jsou dnes základ a online svět může být někdy dost neosobní. Jenže to nikdo nechce.
 
Chcete-li se inspirovat skutečně kvalitním textem, tak se podívejte na rubriku O nás společnosti Brašnářství Tlustý. Ten je udělaný naprosto geniálně. Jaké jsou ale základní a obecné principy, kterých byste se měli během psaní držet?
 otazník na tabuli

Určete si jednotný jazykový styl

Důležitá je konzistence, a to i v případě jazyka. Máte-li antikvariát, tak nespisovné popisy knihy budou vypadat směšně. Styl byste si měli zvolit pro celý web a držet se ho po celou dobu. Z toho důvodu je to velmi, ale opravdu hodně důležité.
 

Žádná klišé

Nikdo už nikde nechce číst, že se vaše společnost ,,dynamicky rozvíjí, nebo že ,,působíte na trhu“. Zapomeňte na podobné fráze, který každý zná a nikoho nezajímají. Napište to samé, ale jinak. Existuje mnoho způsobů, jak se představit publiku a přitom nepoužívat omšelé fráze. Vsaďte na vlastní výraz a řekněte jim o sobě trochu jinak.
 skupina lidí

Buďte osobití a jedineční

Každý člověk je originál. Proto představte jednotlivé osobnosti vaší společnosti. Lidé budou mnohem rádi nakupovat nebo číst články od někoho, koho budou znát jménem. Ukažte, jací skutečně jste a jaké vlastnosti jim můžete nabídnout. Věřte nebo ne, lidi zajímá, kdo jste.
 

Příběh je základ

Nepište jako robot. Ukažte uživatelům, že máte srdce a duši. Nemusíte se popisovat od narození, ale představte jim příběh za vaším podnikáním, sny a plány do budoucnosti. Spojení se zákazníkem je klíčové pro úspěšný byznys. Jen se zamyslete nad sebou. Také nakupujete nejvíc u společností a živnostníků, které nejen znáte, ale také máte rádi jako lidi.

Rubriky
Web

SEO služby pro město Brno a okolí

Jste z Brna a hledáte odbornou pomoc? Zařídili jste si webové stránky, dali jste si s nimi spoustu práce ale bezvýsledně? Nebo naopak jste do toho vložili nemalé finanční prostředky, další za reklamu a nic nepomáhá, protože máte pořád mizivou návštěvnost? Ještě horší je to v případě eshopů, kdy chcete své zboží prodávat, jenomže lidé o vašich stránkách ani nevědí, protože nejsou na internetu vidět. Tento problém se týká mnohých z nás a to nejenom z tohoto druhého největšího města u nás. SEO Brno jsou služby, které mohou využívat lidé z tohoto krásného, historického města a také z jeho širokého okolí. Naše firma zde přímo nesídlí, avšak stále zde máme spoustu klientů, se kterými úzce spolupracujeme. Najdou se zde firmy, ale i ostatní lidé, kteří chtějí pomoci formou našich služeb.
brno pohled

Jsme profesionální společnost

Garantujeme vám individuální přístup a také lidové ceny. Preferujeme dlouhodobější spolupráci, protože se jedná o složitou problematiku, která se nedá vytvořit ze dne na den. Nemůže zkrátka a dobře na maximum fungovat pouze jeden den, to by bylo velice neefektivní, proto vám klidně poskytneme i jednorázovou akci, ale doporučujeme služby z dlouhodobějšího hlediska, aby to mělo nějaký výsledek.
počítače prohlížeč
a) On – page faktory
Klíčová slova a analýza. V tomto případě, v takzvaném nastavení webu, se budete setkávat s klíčovými slovy, které musíte navrhnout, nebo vám je pomůžeme navrhnout a následně přichází na řadu analýza vašeho webu, čili se podíváme na to, jestli jsou vaše internetové stránky v pořádku po technické stránce.
brno cz
b) Off- page faktory
Do této sekce patří psaní vždy originálních článků. Texty souvisí vždy s konkrétními stránkami a jsou psané přesně dle vašich potřeb. Články se píši dle klíčového slova, proto je žádoucí vybrat taková slova, která jsou kvalitní. Vybírat si můžete z revolučních PR článků nebo z tematických PR článků.